Feneri Arıyoruz Gören Söylesin

Siyah Beyazlı taraftarlar bu beste 29 yıldır kupayı alamayan ezeli rakipleri Fenerbahçe’ye gönderme yaptılar

Çarşı’daki A harfinin anlamı!

Dünya anarşist hareketi düşünsel çeşitliliğini pek çok simge ve amblemle ifade etmektedir.

Ricardo Quaresma'nın Enleri

Dergide “en“lerine de soru-cevap şeklinde yer verilen Quaresma, Türk dönerini çok sevdiğini dile getirdi.

17 Kas 2010

Ricardo Quaresma 2 Yıllık İtalya Macerasını Anlattı





Beşiktaş-"2 korkunç yıl"

Beşiktaş’ın Portekizli yıldız futbolcusu Ricardo Quaresma, Portekiz gazetesi Publico’da yayımlanan demecinde, eski takımı İnter ve o dönemki teknik direktörü olan şimdi Real Madrid’i çalıştıran Jose Mourinho’yu eleştirdi.

"İnter’de antrenmana ağlayarak giderdim, Beşiktaş’ta ise gülerek gidiyorum" diyen Quaresma, İnter’deyken Mourinho’nun kendisini az oynatmasından ve içinde bulunduğu zor durumdan çıkmasına yardımcı olmamasından dolayı hayal kırıklığı yaşadığını söyledi.

Portekizli futbolcu, "İnter tüm neşemi ve futbol oynama zevkimi benden almıştı. Bana ve kulüpteki birçok futbolcuya çok şeyler oldu. Aniden ilk tercih olmamaya başladım ve kadroya bile çağrılmadım. Kendimi kenara atılmış hissettim. Antrenmana gitmek için ağlayarak uyanıyordum, şimdi ise bunu gülerek yapıyorum" dedi. İnter’de bir dönem kötü futbol oynadığını, videolarını izlediğinde kendisini bile tanıyamadığını ve bazı tercihlerinden dolayı Mourinho’yu haklı bulabileceğini kaydeden Quaresma, her şeye rağmen İnter’e gelmesindeki en önemli sebebin Mourinho olduğunu, ancak en ihtiyacı olduğu anda Portekizli teknik adamın kendisine yardım etmediğini ifade etti.

İnter’deki dönemini "2 korkunç yıl" diye tanımlayan Quaresma, "Ama insan olarak büyüdüm. Hayatımda en pişman olduğum şey İnter’e gitmek oldu ama en iyisi de kabus artık geride kaldı" diye konuştu.

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 yorum:

Yorum Gönder

Yaz Yorumunu Duyur Sesini!!!

 

Ricardo Quaresma ,Quaresma Resimleri ,Q7 Golleri,Trivela ,Quaresma Videoları Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha