Feneri Arıyoruz Gören Söylesin

Siyah Beyazlı taraftarlar bu beste 29 yıldır kupayı alamayan ezeli rakipleri Fenerbahçe’ye gönderme yaptılar

Çarşı’daki A harfinin anlamı!

Dünya anarşist hareketi düşünsel çeşitliliğini pek çok simge ve amblemle ifade etmektedir.

Ricardo Quaresma'nın Enleri

Dergide “en“lerine de soru-cevap şeklinde yer verilen Quaresma, Türk dönerini çok sevdiğini dile getirdi.

5 Ağu 2010

Quaresma: Özgüvenim Yerine Geldi






Portekizli Yıldızımız Ricardo Quaresma, kötü geçen bir dönemin ardından Beşiktaş`ın kendisine özgüvenini yeniden verdiğini söyledi. Lig TV`ye açıklamalarda bulunan Quaresma, Beşiktaş`a, talip olunan tüm kupaları almak için geldiğini dile getirerek, “Beşiktaş bana kötü geçen 2 yılın ardından özgüvenimi yeniden verdi, tekrar oynama isteğimi verdi. Burada futbol için çıldıran, futbola aşık taraftarların en iyi şeyleri hak etiğini düşünüyorum. Bunun için çalışacağım“ dedi.
Quaresma, “Guti`nin ki mi yoksa Quaresma`nın ki mi 1. transferdir?“ sorusu üzerine, “Futbolda 1. ya da 2. önemli transfer diye bir şey yoktur. Buraya gelen her futbolcunun, Beşiktaş`a katkı sağlamayı düşünmesi gerekir. Ben buraya her şeyimi vermek için geldiysem, Guti de aynı şeyleri düşünüyor. Sonuçta hepimiz Beşiktaş`ın başarısı için çalışıyoruz. Futbolda kimse kendini tanrı olarak görmüyor, her futbolcu başarı için çalışmalıdır. Bu herkes için geçerlidir“ yanıtını verdi.
İstanbul`u nasıl bulduğunun sorulması üzerine de Portekizli futbolcu, şunları kaydetti:
“İstanbul`un çok güzel olduğunu gördüm. Güzel restoranlar var. Çok mutlu etti beni. Size ilham veren çok güzel bir şehir. Bu yeni şehirde hem Beşiktaş ile hem de kişisel olarak güzel günler geçireceğim.“
-“ALEX`İ TANIYORUM“-
Quaresma, Türkiye`de forma giyen futbolculardan Fenerbahçeli Alex`i çok eskiden beri tanıdığını söyledi. Kötü iki sene geçirdiğini de tekrarlayan Quaresma, “Buraya Beşiktaş`a katkıda bulunmak için geldim. En büyük hedefim Portekiz Milli Takımı formasını yeniden giymek“ dedi.
Quaresma, Türk yemeklerini biraz acı olmasına rağmen sevdiğini de sözlerine ekledi.

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 yorum:

Yorum Gönder

Yaz Yorumunu Duyur Sesini!!!

 

Ricardo Quaresma ,Quaresma Resimleri ,Q7 Golleri,Trivela ,Quaresma Videoları Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha