Feneri Arıyoruz Gören Söylesin

Siyah Beyazlı taraftarlar bu beste 29 yıldır kupayı alamayan ezeli rakipleri Fenerbahçe’ye gönderme yaptılar

Çarşı’daki A harfinin anlamı!

Dünya anarşist hareketi düşünsel çeşitliliğini pek çok simge ve amblemle ifade etmektedir.

Ricardo Quaresma'nın Enleri

Dergide “en“lerine de soru-cevap şeklinde yer verilen Quaresma, Türk dönerini çok sevdiğini dile getirdi.

12 Oca 2011

Hugo Almeida Real Madrid Kıskacında





Beşiktaş’ın süper transferlerinden Hugo Almeida, Antalya kampından Siyah-Beyazlı taraftarlara seslendi, merak edilen soruları yanıtladı.

Real Madrid’in hocası Mourinho ile iyi ilişkiler içinde olduklarını belirten Portekizli golcü, “Beni istedi. Ancak Real’den teklif gelmedi” dedi.

Genç yıldız, Türkiye’de sert futbol oynanmasıyla ilgili olarak şunları söyledi: Sivas maçında işin dozu kaçmış olabilir ama bunu hakem ayarlamalı

Kara Kartal’ın yeni transferi Hugo Almeida, dün basın önüne çıktı ve çarpıcı açıklamalarda bulundu. “Bu kadar ateşli bir taraftar grubunun beni karşılayacağını bilmiyordum” diyen Almeida, “Ne kadar doğru bir karar verdiğimi şimdi anlıyorum. Beşiktaş’ta hayatımın en güzel haftasını geçirdiğimi söyleyebilirim” ifadesini kullandı. 1.92’lik dev golcü, “Beşiktaş çok büyük bir kulüp. Zaten gelmeden önce kulüple, taraftarla, Türkiye ile ilgili Quaresma bana bilgi verdi. Takımdaki havadan ve ortamdan sürekli bahsediyordu. Gelmekten çok mutluyum. Beşiktaş’ın büyüklüğünü bir kez daha gördüm. Masaya oturmadan önce önümde birkaç alternatif daha vardı. Hepsini değerlendirdim ve kararlarımı kendim verdim. İmza atarken üç nokta önemli rol oynadı: Beşiktaş’ın Avrupa’da oynaması, Portekizli arkadaşlarımın bulunması ve Avrupa Ligi’ndeki şampiyonluk hedefi... Real Madrid’i çalıştıran Jose Mourinho’nun beni istediğini biliyordum. Onun sayesinde buralara geldim. Porto’da bana şans veren Jose’dir” yorumunu yaptı.

‘Sertliği hakem ayarlar’
Porto’dayken tek, Bremen’de çift santrfor oynadığını belirten Almeida sözlerini şöyle sürdürdü: Quaresma ile uzun yıllar birlikte oynadım. İyi bir kadro var, birlikte iyi işler yapacağız. Türkiye’de futbolun sert oynandığı söyleniyor. Sivas maçında işin dozu kaçmış olabilir, ancak bunu hakem ayarlamalı. Fenerbahçeli Alex’i duydum, ancak kişisel olarak tanımıyorum. Biz kendimizden sorumluyuz...

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 yorum:

Yorum Gönder

Yaz Yorumunu Duyur Sesini!!!

 

Ricardo Quaresma ,Quaresma Resimleri ,Q7 Golleri,Trivela ,Quaresma Videoları Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha